Khamis, 4 April 2013

PANTAI PASIR PUTIH KUALA SEPANG

Terdapat pantai di betul2 muara sungai sepang. Dinamakan pantai pasir putih kerana terdapat sedikit tebing di kawasan lumpur yang berwarna putih. Untuk pergi ke sini anda perlu berjalan kaki meredah hutan bakau. Walaubagaimanapun anda juga boleh menggunakan khidmat bot yang akan menghantar dan mengambil anda ke sini. Perkhidmatan bot boleh disediakan di jeti memancing Wak Sempuh.

saya sudah pergi ke sini tetapi belum cuba try test so tak ada gambar lagi yang aku boleh muatkan. Namun dah ramai pemancing yang mencuba di sini dan hasilnya agak menarik... apa2 pun tunggu saya geledah dulu. Bagi yang berminat boleh menghubungi terus ke


JETI WAK SEMPO SUNGAI SEPANG

JETI WAK SEMPO SUNGAI SEPANG BAGAN LALANG

NOMBOR CONTACT : 019- 2699924 (En Nasir)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Mengenai Saya

Foto saya
Selain memancing, aku juga berminat dengan aktiviti ronda-ronda mengembara. Dengan itu, selain cerita memancing aku juga boleh menulis cerita-cerita perjalanan pengembaraanku.